
MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG
JALAN PINANG RAJA
32040 SERI MANJUNG
PERAK DARUL RIDZUAN
- Tawaran adalah dipelawa kepada Petender-petender yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (KKM) di bawah kod bidang 220801 yang masih sah dan dibenarkan membuat tawaran buat masa ini, mempunyai pengalaman, kewangan yang kukuh dan stabil bagi melaksanakan kerja-kerja berikut:-
BIL. | BUTIRAN TAWARAN/ RUJUKAN TENDER | KOD BIDANG | TARIKH DOKUMEN DIJUAL | TARIKH TUTUP DAN HANTAR BORANG | HARGA DOKUMEN SENASKAH (RM) |
1. | Tender Perkhidmatan Kawalan Keselamatan Di Bangunan Milik Majlis Perbandaran Manjung MPM JKP / T / 1 / 2023 | 220801 Pertahanan Dan Keselamatan | 19 Jun 2023 (Isnin) Hingga 10 Julai 2023 (Isnin) | Tarikh 11 Julai 2023 (Selasa) Waktu 12.00 Tengah hari | RM150.00 |
2.Naskah Meja Tawaran boleh disemak dan dibeli di Ruang Legar Kaunter Perkhidmatan Pelanggan, Majlis Perbandaran Manjung pada waktu pejabat bermula 19 Jun 2023 sehingga 10 Julai 2023 mengikut waktu berikut:-
HARI | WAKTU OPERASI JUALAN DOKUMEN | |
ISNIN-KHAMIS | 8.15 pagi – 1.00 petang | 2.15 petang – 3.30 petang |
JUMAAT | 8.15 pagi – 12.15 tengah hari | 2.45 petang – 3.30 petang |
3.Dokumen Tender TIDAK akan dijual atau dikeluarkan selepas tempoh di atas.
4.Petender dikehendaki mendaftar sebagai pembekal MPM terlebih dahulu sebelum hadir ke kaunter untuk membuat belian dokumen di laman pendaftaran Sistem Pembekal MPM https://forms.gle/mSJRAHoyf6oXnK4x9
5.Bayaran Dokumen Tender boleh dibuat dalam bentuk Wang Pos / Kiriman Wang di atas nama Majlis Perbandaran Manjung atau secara Tunai di kaunter bayaran Majlis Perbandaran Manjung (bayaran tidak akan dikembalikan).
6.Kehadiran taklimat adalah diwajibkan bagi Petender yang ingin memasuki Tender ini (wakil tidak dibenarkan). Dokumen Tender hanya akan dikeluarkan kepada Petender yang hadir pada sesi taklimat seperti berikut sahaja :-
TARIKH | MASA | SESI | TEMPAT |
19 Jun 2023 (Isnin) | 9.30 pagi | Pendaftaran | Tingkat 1, Dewan Anjung Perdana, Majlis Perbandaran Manjung, 32040 Seri Manjung, PERAK. |
10.00 pagi | Taklimat |
7.Semasa pendaftaran taklimat dan pembelian Dokumen Tender, Petender hendaklah mengemukakan SIJIL ASAL (untuk pengesahan) dan SALINAN FOTOSTAT sebanyak satu (1) salinan (tidak dikembalikan) dokumen-dokumen berikut bersama CAP SYARIKAT :-
a.Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dari Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) yang lengkap menyatakan Kod Bidang berkaitan serta masih berkuatkuasa;