MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG
KENYATAAN TAWARAN TENDER TERBUKA
1. Tender adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang yang masih sah dan mempunyai lesen pengendali bas bagi kelas bas henti-henti dibenarkan membuat tawaran buat masa ini, mempunyai pengalaman, kewangan yang kukuh dan stabil serta peralatan dan kenderaan yang mencukupi bagi melaksanakan kerja berikut:
BIL. | BUTIR-BUTIR TAWARAN | KOD BIDANG | TARIKH, TEMPAT DAN WAKTU DOKUMEN DIJUAL | HARGA DOKUMEN (SENASKAH) (RM) | TARIKH, TEMPAT DAN WAKTU TENDER DITUTUP |
1. | NO. TENDER MPM JPB T NO.1/2023 TENDER KONTRAK PERKHIDMATAN BAS HENTI-HENTI DAERAH MANJUNG UNTUK MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG | 221503 (Perkhidmatan / Penyewaan dan Pengurusan / Kenderaan/Jentera/Kenderaan Rekreasi Atau 110105 (Pengangkutan, Komponen dan Aksesori / Kenderaan Bermotor dan Tidak Bermotor/Bas) | TARIKH : 7 MAC 2023 hingga 27 MAC 2023 TEMPAT : Kaunter Perkhidmatan Pelanggan, Majlis Perbandaran Manjung, Jalan Pinang Raja, 32040 Seri Manjung, Perak WAKTU OPERASI KAUNTER : Isnin – Khamis (8.15 pagi – 4.15 petang) Jumaat (8.15 pagi – 12.15 tengahari) *REHAT (1.00 petang – 2.00 petang) *NOTA : Dokumen Tender tidak akan dijual atau dikeluarkan selepas tempoh di atas | 100.00 | TEMPAT : Kaunter Perkhidmatan Pelanggan, Majlis Perbandaran Manjung, Jalan Pinang Raja, 32040 Seri Manjung, Perak. TARIKH : 28 MAC 2023 (Selasa) WAKTU : 12.00 tengahari |
2. Proses pembelian Dokumen Tender adalah seperti berikut :
Langkah 1 : Kontraktor yang belum mendaftar sebagai pembekal dengan Majlis Perbandaran Manjung dikehendaki mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pembelian dokumen. Pendaftaran boleh dibuat melalui link https://forms.gle/AwykNmZppvnCgPxq6 atau mengimbas QR code di bawah. Kontraktor perlu mendaftar sebagai pembekal dengan Majlis Perbandaran Manjung, Kontraktor dinasihatkan untuk membuat pendaftaran lebih awal iaitu sebelum Tarikh Mula Penjualan Dokumen Tender tersebut.
Langkah 2 : Semasa pembelian Dokumen Tender, kontraktor hendaklah mengemukakan SIJIL ASAL (untuk pengesahan) dan SALINAN FOTOSTAT sebanyak satu (1) salinan (tidak dikembalikan):(*Nota : Pembeli hendaklah orang yang sama di dalam Sijil KKM dan SSM/Borang D sahaja atau wakil dengan surat pengesahan/kebenaran.
a. Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dari Kementerian Kewangan yang lengkap menyatakan Kod Bidang berkaitan serta masih berkuatkuasa;
b.Salinan Perakuan Pendaftaran Borang D (Perakuan Pendaftaran) atau Borang E (Perakuan Pembaharuan Pendaftaran), Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) bagi Syarikat Enterprise; lengkap bersama senarai nama pemilik.
c.Lesen Pengendali Bas Bagi Kelas Lesen Bas Henti-henti.
3. Bayaran dokumen adalah secara TUNAI SAHAJA dan tidak akan dikembalikan.
4. Dokumen Tender yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri serta ditulis nombor rujukan tender dan dimasukkan ke dalam Peti Tender yang disediakan di Kaunter Perkhidmatan Pelanggan, Majlis Perbandaran Manjung, Jalan Pinang Raja, 32040 Seri Manjung, Perak pada atau sebelum jam 12.00 tengahari pada 28 Mac 2023 (Selasa). Dokumen tawaran yang diterima selepas masa yang ditetapkan atau yang tidak lengkap akan ditolak.
5. Majlis Perbandaran Manjung tidak terikat untuk menerima mana-mana tawaran terendah atau mana-mana tawaran atau memberikan apa-apa sebab di atas penolakan sesuatu tawaran tender.
6. Sebarang pertanyaan atau memerlukan penjelasan, sila hubungi Jabatan Perancang Bandar (En. Mustapha bin Md Idris) di talian 05 – 6898844/8845.
Yang Dipertua,
Majlis Perbandaran Manjung