7.Satu (1) pembekal hanya dibenarkan membeli satu (1) dokumen sebut harga bagi tiap tajuk dan mengemukakan hanya satu (1) tawaran sahaja.  Dokumen tawaran yang diterima selepas tarikh tutup yang ditetapkan dan mengandungi beberapa pilihan tawaran syarikat bagi tajuk yang sama akan ditolak. 

8.Pembekal hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba sebelum atau pada tarikh tutup sebut harga sekiranya memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier.  Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.

    9.Majlis Perbandaran Manjung tidak terikat untuk menerima mana-mana tawaran.  Pihak Majlis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang dokumen sebut harga yang tidak terdapat di dalam Peti Tawaran setelah ia dibuka.

    10.Pihak Urusetia Perolehan Majlis Perbandaran Manjung boleh dihubungi melalui alamat emel berikut;  Email : [email protected] bagi masalah teknikal dokumen yang diedarkan atau dail No telefon pejabat 05-6898800 dan sambungan mengikut jabatan berkaitan untuk sebarang pertanyaan mengenai perincian dokumen sebut harga berkenaan. 

    Setiausaha Perbandaran,

    Majlis Perbandaran Manjung.

    Pages: 1 2 3