KENYATAAN SEBUT HARGA: 3 NOVEMBER 2021: LAMAN 3 DARI 4

RINGKASAN JUMLAH TAWARAN BAGI SESI INI

1 tawaran gred CIDB      –   Jabatan Kejuruteraan Dan Penyelenggaraan

2 tawaran kod KKM        –   Jabatan Khidmat Pengurusan

Pihak Urusetia Perolehan Majlis Perbandaran Manjung boleh dihubungi melalui alamat emel berikut;  Email : jprmpmanjung@gmail.com bagi masalah teknikal dokumen yang diedarkan secara softcopy , atau No telefon pejabat 05-6898800 atau sila hubungi 05-6898933 (Jab. Khidmat Kejuruteraan) /    05-6898823 (JKP – Bahagian Teknologi Maklumat) untuk sebarang pertanyaan mengenai perincian dokumen sebut harga berkaitan.

TARIKH TUTUP DAN HANTAR DOKUMEN

  1. Penyebut harga yang berjaya melepasi kelayakan utama akan menerima capaian URL (link URL) yang akan diedarkan melalui emel mulai 27 OKTOBER 2021.Dokumen Sebut Harga boleh dimuat turun untuk sesi pengisian serta WAJIB dibukukan / didokumentasikan mengikut tajuk sebut harga.
  2. Dokumen Sebut Harga yang telah lengkap diisi mengikut senarai semak hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tawaran pada atau sebelum jam 12.00 tengahari 03 NOVEMBER 2021 bertempat di;

PEJABAT MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG,

JALAN PINANG RAJA,

32040 SERI MANJUNG,

PERAK.

3. Dokumen tawaran yang diterima selepas masa yang ditetapkan atau yang tidak lengkap akan ditolak.  Hanya penama yang tercatat di dalam sijil SSM, KKM, PPK, SPKK ATAU CIDB yang dibenarkan menyertai tawaran.  Dokumen Sebut Harga tidak akan dijual atau dikeluarkan selepas tempoh di atas. 

Attachments:

📄 iklan_okt_jkp.pdf

Tender Ref:

MPM JKJ/SH/LKG NO. 19/2021

Tender Closing Date:

Rabu, 3 November 2021

Pages: 1 2 3 4