ADUAN AWAM
-Majlis Perbandaran Manjung sentiasa bersedia menerima sebarang aduan daripada orang awam bagi memastikan mutu perkhidmatan perbandaran yang efisien dan berkualiti.
-Majlis Perbandaran Manjung boleh untuktidak melayan sebarang aduan yang menggunakan bahasa yang kesat, lucah, konfrantasi, penghinaan dan tuduhan tanpa asas.
-Majlis Perbandaran Manjung juga tidak akan campur tangan dalam kes-kes aduan yang melibatkan keputusan mana-mana mahkamah/badan arbitrari/seumpamanya serta mana-mana pertikaian yang melibatkan masalah peribadi antara syarikat/individu yang tiada kaitan dengan peranan/fungsi Pihak Berkuasa Tempatan (PBT).
- SENARAI SALURAN ADUAN AWAM
1. | Telefon Hotline | : | 05 – 6898833 |
2. | Datang Sendiri | : | Kaunter Perkhidmatan Pelanggan, Majlis Perbandaran Manjung. |
3. | Surat | : | Majlis Perbandaran Manjung, Jalan Pinang Raja, 32040 Seri Manjung, PERAK DARUL RIDZUAN. |
4. | Faks | : | 05 – 6882102 |
5. | Laman Web | : | https://www.mpm.gov.my/ |
6. | SISPAA | : | Pautan – https://perak.spab.gov.my |
7. | E-mel | : | aduan@mpm.gov.my |
8. | i-Tegur | : | https://i-tegur.kpkt.gov.my/ |
9. | : | 019 – 3035800 | |
10. | : | https://www.facebook.com/mpmanjung | |
11. | : | https://www.instagram.com/majlisperbandaranmanjung | |
12. | : | https://twitter.com/MPManjung |