MENU
 
>

Aduan

  1. APAKAH KRITERIA ADUAN YANG AKAN DIAMBIL TINDAKAN?
    • Aduan yang akan diambil tindakan adalah aduan yang memenuhi kriteria berikut :

      i. Mempunyai maklumat nama dan alamat pengadu, alamat aduan, nombor telefon pengadu (jika ada), fakta yang jelas dan tarikh.

      ii. Aduan berkaitan kawasan operasi Majlis Perbandaran Manjung

      iii. Aduan berkaitan kakitangan dan jabatan Majlis Perbandaran Manjung

      iv. Aduan berasas

 

  1. APAKAH SALURAN YANG BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MEMBUAT ADUAN :

Saluran aduan yang boleh digunakan adalah seperti berikut :

  • aplikasi myMANJUNG
  • Hotline Aduan (05-6898833)
  • Telefon Biasa
  • Datang Sendiri
  • Surat
  • Faks
  • E-mel (aduan@mpm.gov.my)
  • Sistem E-Aduan (E-aduan)

HUBUNGI KAMI

  1. Tel umum: 056898833
    Fax umum: 056882102
    Alamat : Unit Aduan Awam, Majlis Perbandaran Manjung, Jalan Pinang Raja, 32040 Seri Manjung
    Emel umum: aduan@mpm.gov.my
    Pegawai : Fatimah Nor Binti Abdul Rahim